Summa sidvisningar

torsdag 18 september 2014

Jag visste det...men gläds åt det jag fick....

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag sitter jag som vanligt i uterummet, musiken från radion spelar för mig och mina babes, dimman ligger tät utanför fönstren och fukten lämnar små vattendroppar lite varstans.
Idag känns dagen lite dyster, det enda just nu som får mig ändra mitt humör är mina babes som visar sin kärlek, sin respekt och deras enorma kontaktsökande blickar och buffar. Jag är inte riktigt på humör vilket de känner och försöker ändra på. Jag fick åtminstone 2 smärtfria dagar...
Suck ....
Försöker nu samla mig och inte ha dåligt samvete för att jag tog mig en lill-lördag igår. Jag hade kunnat fått massor gjort! Men nu står skiten kvar, men men sånt är livet. Man gör hela tiden sina val. Hur som så hade jag en trevlig och mysig kväll med mina underbara doggisar och de uppskattade det och jag med. Så visst var det värt en kväll utan ett handtag gjort.
Vet inte vart jag ska börja riktigt. Har nu suttit och hoppas på att smärtan ska avta så jag kan göra något, jag hatar verkligen det här! Sjukt irriterande..,.

Ett djuuuupt andetag, svälja kaffet och ge sig fan på att allt funkar så får vi se var det bär...

Önskar er alla en bra dag, själv får jag lägga energi på att skapa en idag för den är banne mig inte gratis...skam den som ger sig, inte min melodi!

Taggar mig själv med en bild från Dominikanska Republiken, bara några veckor kvar nu...
Ska bli så himla skönt, längtar efter värmen, solen, lugnet, friheten, strandpromenaderna och lite lätt klätt såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar