Summa sidvisningar

torsdag 4 augusti 2016

Sorry....

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Eftersom jag bet hur man gör när man ber om ursäkt så startar jag med just det...

Sorry att ni som följer inte fått mycket att läsa sista tiden. Det har varit helt galet fullt med saker. ..hundar...folk...kaffekoppar...kontrakt...ja och gud vet allt!...en god stund nu.

Jag erkänner att detta varit extremt jobbigt både mentalt och känsloladdat. 
Jag har även varit hemifrån ett par gånger till veterinären och till stan 1 gång för att köpa valpsaker. Detta blev väl sådär då bilen pajjade och jag fick köpa en ny generator och nytt dieselbatteri...ca 6000...
Men jag måste ju ha min bil!
Har haft många trevliga möten...nu när bebisarna åker även många många tårar som fälls...jag har haft insomning och sorg. ..saknad av kärlek och vänner...men fått enormt mycket av de små.
Nu börjar de stora vara i superhärligt energi och äntligen leker Anton och även drar dragkamp. Ni som inte vet så har min Anton saknat intresset för lek hela tiden men nu har det visst hänt något 😊.

Jag vet inte riktigt just nu vad jag ska skriva mer just nu. Har precis betalat allt som halkat några dagar efter...så snart kan jag ge mig i kast med gubben företagsdel. Jag  har hunnit med att göra ritningen klar
hundstallet Det är riktigt kul att de rör på sig. Snart är det tomt på valpar och då tar jag mig an nästa .... en ritning på Katthotell.
Många stora järn i elden hela tiden men jag trivs 😉...
Som sagt har inte många små som redan leker brutala lekar längre...nu börjar paniken. Helst skulle jag bara känna att alla gudar är med mig i valet av köpare .

Historik från bloggen har sjunkit med ca  2500 visningar om dagen. Ska man gr antal läsare kan behöva se att jag lever. 

Nu tack för idag ❤ 👍 natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar