Summa sidvisningar

måndag 22 juni 2015

Nu vill jag verkligen!

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare ❤
Nu fluktar jag väderprognosen tills jag går sönder i jakten på det vackra vädret!
Jag vill så gärna campa nu...suget efter charmen är stort men det verkar helt omöjlig!
Letar som en tok men man får ju inte stå någonstans! Mitt problem är att jag inte vill ställa vagnen  ett dygn då jag har problem med det. Jag orkar inte med att vara utan mitt förtält när jag har hundarna med mig...det är ett måste för mig.
Önskar man hade kontakter i skogen...men det är svårare än vad man tror.
Jag har möjlighet att ställa upp vagnen hos några vänner, vilket också är trevligt. Just nu är det dock naturen före tomt som känns mest sug efter...Sedan om någon gör mig sällskap lite då och då det kan vara trevligt såklart.
Känns lite som om jag får ge upp mitt letande och får försöka komma på annat. Det känns verkligen jätte trist men vad ska man göra....
Varför jag känner så starkt för just detta vet jag inte...har inte varit så direkt tidigare så jag kan inte förklara....
Känns bara som ett starkt behov just nu....konstigt...svar ja!
Jag har allt hemma...jätte bekvämt och allt för enkelt leverne men ändå känner jag starkt för att göra detta...
Jag tycker det är så lugnt och rofyllt bara man kommit på plats...inga måsten...inte mycket jag kan göra. Kanske är det därför? Att få lite andrum? Att få lite perspektiv för att ta tag i vardagen igen? Ja vad vet jag...inte ett dugg faktiskt mer än att det känns trist....och vädret gör det inte ett dugg bättre kan jag erkänna...
Nu under kvällen har vi i alla fall varit och badat...ja inte jag men Patrik och rottisarna. Vi var i Östra Ryds Hawaii...grustaget där Patrik jobbar. Visst är det fint där och där kan jag nog stå någonstans...men stå i ett grustag? Borta från det mesta...alltså åt lite fel håll känns det som. Att sitta därifrån och åka mellan känns lite vridet på något vis.
Ja vi får se vad som händer kanske stöter jag på en god fe som viftar med sitt trollspö för jag tror att det är det som krävs om jag ska få som jag vill denna gång 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar