Summa sidvisningar

torsdag 4 juni 2015

Bättre sent än aldrig...

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Idag satt visst kudden kvar i ansiktet. Skulle varit uppe för ca en timma sedan för att hinna ta det riktigt lugnt men så blev inte fallet. Stängde av och somnade om så nu har haft inte lika mycket tid som jag tänkt mig.  Får försöka sparka lite på dököttet idag men hur det ska gå till vet jag knappt. Ryggen är inte världens snällaste men jag hoppas smärtan hinner lägga sig innan jag ska köra...känns just nu inte helt optimalt.
Förövrigt sitter jag just nu med kaffet i uterummet och som vanligt lyssnar jag på när mina babes snarkar ikapp samtidigt som fågelsången och radion viskar sina toner.
Ute blåser det fortfarande kraftigt men himlen är helt molnfri och klarblå vilket ger en positiv känsla.
Idag ska jag träffa en av mina vänner som jag inte hunnit sett på länge nu. Får passa på vid ett annat ärende....komprimerar tid så jag "hinner"...nu är saken den att jag måste skärpa mig och försöka dra ner tempot.. mina order för min egen skull har varit stränga men hur det ska gå det vet jag inte! Det är enormt svårt att bromsa...mycket lättare att öka!

Det återstår med tiden att utvärdera...men nu måste jag dock "öka" så jag "hinner" med mina måsten före avfärd. ..😉

Önskar er alla en bra dag....glöm inte att vi oftast skapar det mesta för oss själva , så...CARPE DIEM ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar