Summa sidvisningar

måndag 29 juni 2015

Ännu en Flashback...som många tror jag glömt..

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Rakt på sak. .

När man gräver i gamla dokument så är det faktiskt konstigt att man orkat fortsätta jordelivet med allt helvete som varit...
Nu när man inte står i det utan fått distans så förstår man vad man blivit tvingad till att gå igenom....

Inte konstigt om man har sina downs ibland.
Visst är jag tvär ibland...men för det mesta strikt ordningsam och hjälpsam även om det kostar både energi och pengar...

Jag har varit för snäll och blivit utnyttjad därefter, vilket jag inte blir på samma vis idag. Jag försöker göra rätt men även jag kan fela...jag är bara människa jag med..

När jag går igenom händelse efter händelse och de ansvariga går med ryggen fria och ingen vet vad som varit så känner jag att en dag är det min tur och när den dagen kommer hämden vara lika ljuv som en romantisk solnedgång där havsbrisen smeker allt den rör vid...

Jag har ett extremt långt tålamod och lika mycket i ryggsäcken som inte många vet...blir tätare och tätare mellan gångerna som jag känner att vad fan har jag för att vara hygglig? Att vara tyst...

Jag har väldigt mycket underbara vänner och dem vårdar jag ömt utan att försköna. Jag visar vem jag är med både för och nackdelar...vill man ha mig får man ta mig som jag är!
Jag är trött på att rätta mig efter för att sedan bli utnyttjad. ..bli besviken och trampas på. De som känner mig idag men inte förr förstår nog inte vad jag pratar om men det är heller inte konstigt...

En dag kommer då inga hemligheter finns...
En dag då jag får känna att ALLA faktiskt får vad man förtjänat man får ansvara för vad man sagt och gjort och den dagen då ska jag faktiskt gnida mina händer och känna att jag är glad för vem jag orkat bli..

Jag tror på ödet och upprättelse men det är nog många som önskar att jag aldrig får uppleva den dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar