Summa sidvisningar

torsdag 11 juni 2015

Kämpar varje dag..

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Nej jag har ingen downdag trots mina frustrerande inlägg i det närmaste. Blir bara radikalt förbannad ibland så det rinner över. Man hör och läser hur förbannade självömkande många är...det har sådana fruktansvärda plågor och problem. ...VEM FAN HAR INTE DET IBLAND? Skillnaden är vad man gör åt det!  Kanske dax för många att "Leva" "sitt" liv och ansvara för det? Man kan utsättas för saker man inte valt och det kan sätta sina spår på olika vis...men man har även där ett val. Lär dig leva med det och gå vidare eller låt det förstöra ditt liv genom att sluta leva med glädje...

Jag har gjort många val som har varit extremt tunga men vad som än händer så står jag kvar med ryggen rak och ser framåt även om jag får tillfälliga downs.

Be strong...be kind...be happy...be aware
Be yourself and you gonna be loved! ❤
God People brings more God People
A
Ge med hjärtat det  kommer betalar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar