Summa sidvisningar

onsdag 17 juni 2015

Godmorgon!

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag åter vaknat efter en natt med 7 timmars sömn! Wow! Inte illa. Sitter nu och avnjuter en kopp kaffe och sorterat tankarna i vilken ände jag ska börja. Stereon är redan på och ljudar ganska högt, då lusten är lättare att hitta då.

Vet inte riktigt ännu hur jag ska lägga upp min dag men jag måste väl börja med att utnyttja vädret då det snart ska bli regn.
Vad gör ni andra idag? Jag har själv fortfarande en låååång lista att fortsätta med och en del av det är inte alls roligt i regn. Ska väl se över vad exakt jag har skrivit ner för sysslor. Så börjar det även verkligen bli dax att ta tag i hundgruppen igen, tycker ni inte? Det har nu varit lite semester från det allt för länge. Ska fundera även där. Kanske är det någon som vill göra mig sällskap när jag stadstränar Alice med. Vi har nu kommit så långt i hennes träning att det inte borde störa längre....
Jag känner mig verkligen motiverad så det heter duga till så mycket.


Tänk vad ett par bra dagar kan göra! Önskar er alla en riktigt bra dag, jag ska skapa min egen ännu en gång och håller tummarna för att jag lyckas ännu en gång! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar