Summa sidvisningar

måndag 15 juni 2015

En stor dag för min fina tös ;)

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag är det Måndag men min fredag bjöd på lite snack med goa vänner, lite städ och sedan en tripp till Linköping. Johanna slutade sitt andra år på gymnasiet och klarade alla kurser som hon hade kämpat med helt på egen hand. Idag vsr dock en dubbelt så stor dag för Johanna eftersom vi åkte till Linköping för att köpa en liten bil till henne. Det blev en liten Ford Kaa som var skit rolig att köra. Jag körde hem den från förra ägaren tillsammans med Johanna. Det var verkligen som att åka gokart! As kul verkligen oj vad det gick ;)

Det är en bil som är hennes och som hon nu ska övningsköra i då hon ska ta sitt körkort. Vi hade en riktigt trevlig dag med många skratt och mycket skoj. 

När vi kom hem så softade vi bara och umgicks, jag vek all tvätt i poolrummet medans de andra tog hand o köket,  grillade och tog ett par bajsare,,,

När klockan närmade sig 23.30 var jag så trött att jag stupade i säng och sov innan jag vet att jag föll ur medvetandet...



En liten glad fredagshälsning...


En ny liten bajsare som vi provade med vit choklad och vilda bär, fantastiskt god och uppfriskande.

Här är den lilla pärlan som nu heter Morran som vi hämtade åt Johanna...en riktigt rolig liten grej ;)...så nu blir det att ge sig ut och övningsköra, skönt är att hon redan har sitt traktorkort så det är ju inte helt främmande denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar