Summa sidvisningar

onsdag 3 juni 2015

Bara glider omkring...

Intog nu en liten stund i uterummet igen. Håller på och tvättar upp efter resan så att alla kläder känns fräscha igen. Tog mig en camebridge cappuccino för att få något i magen. Nu när man åter är hemma och det finns saker att göra hela tiden om man vill så glömmer jag äta vilket inte är optimalt. Regnet har svept förbi en sväng och jag hann precis få on hundarna innan som väl var. Jag har tagit mig ett varv i hela huset för att vattna blommorna och även bädda. Har även gått igenom posten och bara glidit omkring och fyllt själen med ännu mer ro. Jag har beskådat mitt fina hus som jag bara älskar och all fin städning som Gunn åter gjort när vi varit borta. Jag var tidigare påväg att ta en promenad men regnet hängde just då i luften så jag beslutade att göra annat istället.
Det som jag däremot inte gillar efter bi kommit hem är att Alice inte äter....varken igår kväll eller idag. Känns inget bra alls men det kommer väl snart hoppas jag.
Nu är i alla fall tanken på en dusch mer aktuell för att sedan glida vidare i min just nu rofyllda värld..

Radion är igång och lite musik sprudlar ur högtalarna och humöret är riktigt positivt som oftast. Får se vad jag får för mig när jag fått av mig de sista Mallorca bacillerna och lite överflödigt skinn 😉. Helt plötsligt har jag nog lite för mycket av någon konstig anledning hahaha.
Kan även meddela att ännu en ny följare dök in på g+ så jag hälsar "dig" Välkommen till min värld och gör det även till alla andra som följer mina obetydliga rader. Hoppas att jag kan tillföra något av positiv känsla genom det jag skriver...
Trevligt att se ett ansikte på läsarsiffrorna...😊

Ha en fortsatt trevlig dag alla där ute ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar