Summa sidvisningar

lördag 27 juni 2015

Bara trampar utan att komma framåt

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har det åter tagit några dagar sedan jag kom till datorn för att skriva igen. Jag blir tokig snart på att det kommer saker mellan hela tiden och stör min ordning!

Jag har saker som jag måste få gjorda dvs viktiga saker!
I onsdags skrev jag sist och stod precis i start gropen till att komma in i duschen för att sedan ta hand om kontoret en bit innan jag skulle ge mig iväg på mitt inbokade möte men det blev aldrig. När jag kom ut ur duschen så hade jag besök som satt i vardagsrummet...

Det var Micke som hade svängt förbi, vilket denna gång blev en aning tokigt för min del då jag inte kom till kontoret som faktiskt är riktigt viktigt. Detta innebar att jag fick stressen att öka ännu mer inom mig men jag kunde inte göra annat än att försöka lägga den åt sidan, jag kunde ju ändå inte ta det just nu. Mitt möte var klockan 14.00 och jag hade besök enda fram tills jag åkte.

Stressad som en Nisse så for jag iväg på mina åtaganden där man då fortsatte att prata om vägarna för mig i framtiden. Nu har man då börjat att ändra spåret och titta på nya vägar så det är väl bara att hänga med....

Jag vet snart inte längre vad vi håller på med men det är ju en helt annan femma.....

Jag har väl säkerligen varit en aning rörig i tankarna, det har uppdagats saker som har varit fruktansvärda att hantera och jag vet varken ut eller in mellan varven..det sades saker i tisdags som fick mig att ofrivilligt backa...

Just nu känner jag att jag måste få börja dra i trådarna lite här och där för att komma ifatt....
Om jag nu får vara ifred börjar jag här med att bena ut vad som varit...

Behöver lägga saker åt sidan och få lite struktur på tid som har varit och kommande....

Tjing så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar