Summa sidvisningar

onsdag 3 juni 2015

Åter hemma....

Godkväll/natt alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Nu har man åter kommit hem efter en vecka av god karaktär på Mallorca 😀.
Vi har sett ett nytt resmål, firat vår bröllopsdag, kryddat tillvaron med närhet, promenerat och spenderat mer tid tillsammans än på länge. Jag kommer som jag sagt att berätta vidare men startar imorgon. Idag har vi kommit hem...landat i tillvaron hemma...hånglat med hundar...pratat med Johanna. Tyvärr åkte Gunn och Paul snart efter att vi kom hem så dem hann vi knappt prata med....men  i tar igen det senare.
Nu är det nattblosset som gäller efter att ha packat ur väskorna...börjat att tvätta upp efter resan samt ställt upp fåfyllningen i barskåpet för förflyttning till salen, innan detta gjordes så tog vi en skaplig promenad med babesen då behovet för alla parter var stort.
Nu ska jag krypa ner i min egna sköna säng och sova som en prinsessa hoppas jag för att införa nya rutiner imorgon..

Kanske hänger ni med?

Puss och godnatt mina vänner 😙❤....ses vi imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar