Summa sidvisningar

torsdag 11 juni 2015

Tänkte annat...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag suttit i uterummet och filosoferat en god stund. Jag har myst lite med mina Babes, skickat lite "dirty messages" till min make på sitt arbete. Vi har skrattat och säkerligen gett varandra många leenden som inte hade funnits annars ;)...
Ja jag är snart 40 so what? Jag är inte dö än...

Tänkte skriva ett inlägg om gårdagen och ett om det jag satt och funderade över men känner att jag inte har tid med det nu. Mycket kommer att hända idag igen och jag har nu precis laddat apparaten som jag behöver använda och har ett enormt behov av just nu...
Börjar få lite bråttom då jag kommer att få herrbesök om ett tag. Frågade om v skulle hångla lite idag och han tackade ja utan att tveka ;)...trevligt....

Ha de gött alla nu ska jag använda min lilla apparat som nu äntligen är fulladdad ...återkommer senare..

Ha en riktigt bra dag alla goa, min kommer bli vad jag gör den till och då vet vi väl alla vad mitt är?! inte sant..PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar