Summa sidvisningar

onsdag 17 juni 2015

Blandade känslor...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Ligger nu på soffan framför ett trist program. Känner en hum om migrän men inte riktigt säker ännu. Har åter igen haft en aktiv dag. Jag startade med tvätten så fort jag vaknade igen. Allt som är klart är även vikt men ligger kvar i poolrummet. Jag tömde husvagnen efter att jag plockat den lilla mängd hundskit som blivit på tomten. Har nu tvättat upp allt utom Johannas sängkläder. Hela husvagnen är skruvad från golv till tak och hundfällarns i burarna är även de tvättade.
Nu hoppas jag att gubben fixar så batteriet fungerar i den som han sagt. Jag vill gärna ha det igång om jag vill ge mig iväg nu under tiden som han ska jobba vilket nu är snart 7 veckor till ...dvs hela sommaren. Har bara några enstaka saker som saknas i vagnen men det är hjälp av Patrik som då behövs. Det är skönt att jag kunde fixa detta innan regnet. Det som jag måste göra är bara att ha ut ett lakan och bädda stora sängen....och packningen av kläder och mat som behövs såklart. Johanna kommer under nästa vecka att åka bort och bo borta en vecka drygt och Patrik jobbar nog över så den veckan blir nog lite tråkig om jag inte sysselsätter mig.
När jag till slut var klar med vagnen så gick jag och tog mig en dusch och fräschade tull mig vilket kändes riktigt skönt efter allt städ. Hade tänkt att ta en bit på övervåningen men det hanns inte alls. Skulle även åkt ner på en promenad till Sörping med Alice men energin tog totalt slut efter jag hade gjort middag och även ätit. Min tanke var absolut att åka då jag ville komma hemifrån en stund men då orkade jag inte längre. Patrik hade fortfarande inte kommit hem då han ringde tidigare för att åter igen jobba över....
Det han lovat göra efter han kom hem var att klippa gräset det var därför jag absolut idag tog hand om tomten före honom...men nu regnar det och det är inte läge att bli av med gräset...
Just för tillfället är jag trött men samtidigt pigg...lat men ändå rastlös! Patrik sover i soffan vilket var väntat och jag själv vet inte vad jag ska göra...
Ska jag ta ett varv på övervåningen eller ej...ska jag göra rent en pigtittare för att måla om den?...Ska jag städa mysrummet och kanske se på tv där uppe (finns det ens något att se?!) Ska jag sätta mig på kontoret dom väntar? ...eller vad ska jag göra..?

Jag velar som sjutton...vill göra något...är så rastlös men i samma andetag så vet jag inte om jag orkar...

Sy skulle vara roligt men vad? Inte laga en massa skit utan sy något nytt! 😀

Känner mig totalt kluven utan att veta varför...
Skulle kunna lägga mig och se en film tills jag somnar men hjärtat rusar...har svårt att koppla av... varför???? Jag har ju slitit som sjutton i flera dagar nu jag borde kunna koppla av tycker jag. ..men ack nej!
Är det vädret som påverkar? Just nu vill ha som sagt göra massor men har ändå ingen lust. ..känns hel sjukt!
Pratade nyligen med en vän som jag hoppas kunna träffa snart 😊 det var länge sedan nu..
Hjärnan går på högvarv och har igen ro alls i kroppen. Ni som vill får gärna ge förslag hur jag ska hantera men situation. ..känner mig på något konstigt vis instängd men kan inte förklara varför. ..jätte knepigt!

Hoppas ni haft en bra dag allihopa....men vad har jag för problem!!!
Gaaahhh 😡😠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar