Summa sidvisningar

söndag 28 juni 2015

Texten som fick mig gråta. ..

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤
Som vanligt så har det kommit saker i mellan så jag inte fått tid att skriva igen..
Har fortfarande i tankarna att sammanfatta mina dagar.
Igår fick jag en text ämnad till mig av en god vän som fick mig till tårar...den var så fin...så överraskande och träffade rakt i hjärtat då det kändes vara en äkta känsla från min vän.
Detta var Åsa..en barndomsvän. En vän som jag i yngre dagar delade allt med. En vän som jag har älskat högt...varit explosionsartat osams med...har gråtit med och som funnits i en av mina värsta barndomsupplevelser då jag var 12 år och säkert räddade mig mer ur det övergrepp som pågick än vad hon själv vet.
Jag har aldrig sagt något varken till henne eller någon annan...men jag är henne evigt tacksam och texten är vad en vän bara drömmer om att få höra.
Men jag har inte drömt utan detta är verklighet....jag blev både förvånad och extremt rörd...

Tack för att du är du vännen...❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar