Summa sidvisningar

tisdag 16 juni 2015

JAG SKA BARA....VARFÖR BLIR DET ALLTID SÅ HÄR????

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Fick för mig skriva en liten kom ihåg lista så jag inte glömmer utan kan pricka av lite av det som jag tänkt jag ska göra...men va fan! Så mycket det blev, inte så konstigt att jag glömmer hälften mellan varven, vågar dock inte visa blad nr 2 för då tror ni jag är galen!.

Bara anblicken av mitt eget papper gav mig en enorm trötthet och jag skulle behöva en del energi nu. Får väl starta med att sätta klockan på 20 minuter, dra igång stereon och ta en kopp kaffe ennan jag sedan shake:ar loss för att beta av min "LILLA LISTA"...

Ja vad ska man säga sådan här är jag...jag ska bara ....


Är ni likadana som jag? Det vore trevligt om jag fick lite svar...;)

Puss så länge, senare ska ni få ta del av min Söndag som var alla tiders <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar