Summa sidvisningar

måndag 22 juni 2015

En nattlig sväng...

God natt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ligger nu i sängen och har tagit datorn med mig upp. Den är nu full laddad en stund så jag ska kunna skriva ett varv igen.
Vad jag ska skriva om just nu har jag absolut ingen aning om utan får väl ta det som bara faller på.
Det blev lite senare att skriva idag igen än vad min tanke var. Det var en film på 4:an som tog mitt intresse, morden i Sandhamn. Idag har jag vistats på soffan alldeles för mycket , ryggen värker nu som bara fanken ska jag erkänna.
Det är inte alls bra att vara för stilla en hel dag.
Micke har varit här nästan hela dagen idag med vilket säkerligen inte var tänkt från början.
Han dök upp till Midsommar kvällen med sin husvagn och det blev nog att stanna här lite längre än vad som var meningen. Vi hade en riktigt trevlig midsommar, Vi var bara några få. Patrik och jag , Micke, Kalle , Mamma och Johanna. Vi skulle ha haft Kenny och hans tjej här med men det blev inte av. Vi käkade sill och potatis såklart som de flesta andra. Johanna tog med sig mamma hit från sitt boende efter att hin hade varit ivg och städat på sitt arbete. Vi hade då varit hos nya grannar i bygden för att hälsa på och hälsa dem välkomna till bygden. Det var familjen Brage som vi var och hälsade på och gav flyttgröt. Vi hade en trevlig stund och drack lite kaffe och slutligen gick husesyn innan vi for hem igen. Vi hade Kalle med oss dit som hade kommit till oss tidigare än alla andra. Som vanligt så får han följa med som vilken familjemedlem som helst så han hänge såklart med. Självklart hade vi frågat om det gick bra vilket innan.

Vi snackade, käkade, hade roligt som attan även om det bara var vi. När vi käkat klart vilket tog en god stund så kördes mamma hem efter önskan.

Kalle och jag dansade lite under kvällen och bestämde att vi ska dansa på måndag, så jag har tänkt att följa med till friträningen.

Fy sjutton nu börjar jag bli galet trött igen!  Perioder kan ja sova hur mycket som helst verkar det som....märkligt!

Midsommaren blev för fuktig för en del och det tog en stund extra om man säger så innan man var återställd till det normala. Jag mådde nog bäst i skaran och mådde riktigt bra, självklart trött då klockan blev 05.00 på morgonen. Det var lite drag klockan 03.30 en det tog tid att komma dit. ;)

Hur det än var så hade vi trevligt men jag saknade såklart lite vänner som skulle vara roligt att ha hos sig men inte av olika själ funkar just denna dag . Hoppas nu att ni alla där ute hade en riktigt bra midsommar.

Nu är det bäst jag rundar av, har nu somnat flera gånger redan....säger här godnatt och sov gott puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar