Summa sidvisningar

onsdag 1 juli 2015

För lite skrivartid!!!!

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jösses vad det går i ett, jag hinner inte med!
Vill så gärna hinna och orka skriva men tiden är knapp och jag bara somnar vilket känns som om det då inte riktigt är läge att skriva.

Jag hälsar de nya följarna välkomna att hänga med i in vardag men även de får ta mig som jag är...jag har lite dåligt flöde med mitt skrivande då tiden är det jag har minst av i förhållande till allt annat. Jag försöker att utnyttja min tid med allt och alla så gott jag kan och då blir mina minuter att skriva färre och färre...
Många gånger så har jag planerat att ta mig tid men då finns någon vän i telefonen, på chatten, i trädgården eller andra saker som hundar, mat, sysslor, möten som avbryter mig...ja som sagt jag HOPPAS att jag kan få tid ...det är något jag faktiskt känner att jag behöver och vill ni får ni dela den tiden med mig då hela bloggen ligger världen över...

Jag skriver inte mer än så här utan tar en ny omgång så fort jag hunnit att kolla vart jag slutade sist...tjing så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar