Summa sidvisningar

onsdag 8 juli 2015

En ganska lugn dag....

Fredag 26:e juni

Tar väl en dag till ...men en lugnare sådan ...
Hade åter igen en dag då jag hade möte i stan med Elin. Vi fortsatte planeringen på samma vis som vi gjort tidigare. Jag hade fortfarande kontoret att ta hand om och jag kände mig fortfarande stressad att ja inte kommit dit ännu vilket var väldigt påfrestande. 
Johanna följde med och så gick vi på stan en sväng. Johanna behövde ett par badshorts så det köpte vi och å råkade det bli en ny bikini till mig samt ett par kjolar och även en blus. Allt såklart på rea och det kostade inte alls mycket, så jag kunde inte låta bli. Tyvärr har jag inte någon bild men möjligen s kommer det att visas på någon bild vartefter...
Kalle ringde när vi gick på stan och frågade om vi skulle åka till Västerkvik för att dansa och Patrik ringde även han i samma veva och ville åka och campa. Jag föreslog då Västervik för att slå flera flugor i samma smäll men han ville absolut inte och varför vet jag inte. Stämningen mellan oss var inte världens bästa på något plan alls om jag ska vara ärlig. Det har varit jätte jobbigt med alla möjliga olika saker men man försöker och försöker med alla medel tills att man till slut blir helt likgiltig och inte har lust att engagera sig alls. Låter kanske illa och självklart är det det efter så många år....
fick känslan av att han bara inte ville att vi skulle hamna på dans någonstans vilket jag då kände var väldigt tråkigt. Men men man får väl gå halva vägen var. Hur som så orkade jag inte åka iväg till Arkösund som han föreslog för att jag sedan skulle vara kvar där ensam med Johanna och tre hundar och då dessutom så skulle Alice tränas vidare inför utställningen den 10:e juli och det är väldigt besvärligt att helt klara sig själv då jag inte vet hur jag mår från dag till dag. 
Patrik hade då tänkt att han kunde åka i mellan för att jobba och att jag då skulle vara ensam på dagarna men det var för mig helt uteslutet då jag kände att jag kanske inte klarar av det...det är för mig inte alls något jag vill, jag har för mycket prestationsångest i kroppen för att ställa mig i en sådan situation....

Hade tänkt när jag kom hem att jag skulle ta en promenad med Ebba och Alice men jag vet inte vad som kom i vägen ...säkert stämningen igen...:(
Vi lade oss på soffan i alla fall för att mysa ( jag och Ebba) vilket var som det brukar helt underbart.



Ett litet myskort bjuds såklart


Senare under kvällen när jag städade så såg det ut så här...ja och det blev nog inte mer än så skulle jag tro...

Försöker fortfarande att ta tag i problemen som infinner sig en efter en men det fungerar väldigt dåligt, tyvärr...

Morgondagen ska bjuda på andra saker med nya människor i mitt hem men jag hoppades att vi skulle kunna rycka igång stämningen till det bättre....den var verkligen inte bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar