Summa sidvisningar

onsdag 22 juli 2015

Samvetskval....

Nu ska jag erkänna att jag är extremt arg på mig själv! Jag hade tänkt att nu skriva ett riktigt tufft inlägg och förklara vidare på föregående inlägget med fartyget man det är inte möjligt just nu. Jag tog mina mediciner för en god stund sedan nu och de börjar ta ut sin rätt misstänker jag.

Jag är nu extremt trött och vet att jag kommer att sona i datorn om jag gör ett försök. Jag var verkligen taggad för att berätta nu men jag vill inte göra det om jag är så här, jag måste orka förklara helt utan avbrott!
Det finns även mer att berätta då jag väntar på provsvar för något, varit ett stöd för någon, hjälpt någon i nöd, mycket på is men fler saker som borde göras...

Det första jag i alla fall ska göra är att förklara min hälsa, men nu får det vänta tills efter mitt möte imorgon då jag varken kommer att ha tid eller känslan att kunna berätta allt...

Säger godnatt och sov gott och önskar er alla en underbar morgon dag...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar