Summa sidvisningar

tisdag 14 juli 2015

Har kanske bitit ihop för länge?

Många tror sig veta så mycket jämt. Käftar öppnas..ankagar..dömer och hör det man vill höra. Avundsjukan och bitterheten växer och mer skit kommer ur många men egentligen vet de inte ett jävla skit så många människor borde gå en kurs i att lära sig hålla käften! Jag syftar INTE till någon speciell i nyligt uttryck. Syftar till många människor..Många gånger genom mina år på jorden...
Om man ska döma och anklaga måste de också komma med en hållbar förklaring och kunna bevisa att det som sägs är sant! Sedan finns det en annan kategori också. . Den som inte tål att höra sanningen utan kommer ned undanflykter att jag snackar skit för att jag tänker högt inför många som får chans att bilda en egen uppfattning..
Märkligt har inte folk ett liv? Mitt måtte vara jävligt spännande...
Det är väl bara sätta igång och skriva en bok om mitt liv i så fall. Dem bok farmor bad mig om..en gång i tiden...
Det skulle vara riktigt skönt att dessutom bli rik på eländet som ändå är sant och bärs på varje dag?!
Vem vet jag har håll käften kanske för länge för mitt eget bästa???

Kanske vore det terapi nog för mig att komma igen?
Ta mitt picknick pack och bara försvinna för att skriva mina memoarer?

Kanske är det värt att överväga...när jag blir ledsen på olika vis så går det slutligen över i raseri då jag vet att jag är värd att få må bra...det är så jag reser upp och får tillbaka gnistan...
Jag är inte där riktigt än men möjligheten finns att den dagen kommer...

Vad tycker ni? Vore det nått? 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar