Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2015

Helt okey. ..

Efter det förra projektet som var farstukvisten så fanns mer saker som får mig att bli stressad...
Jag vill fortfarande ha fint runt mig och i samband med att jag gått ner mig så har mina rabatter vuxit igen...

Jag har aldrig tid att ta hand om mig och mitt då jag ska vara och göra allt möjligt åt alla möjliga eller om jag så bara ska vara social. Min tid har inte räckt till och jag är långsammare nu för tiden än vad jag var förr tack vare den fysiska delen med ryggen, men skam den som ger sig!!!



Fy sjutton så deprimerande när det bara gror igen överallt! :(


Tog tag i problemet... :)


Såg verkligen inte kul ut!


Nu är det dock helt okey :)

Självklart har jag inte slutat att greja här....har ju haft flera dagar...

Fortsättning följer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar