Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2015

Vägen tillbaka till mig själv....

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag struntat i allt och alla andra människor runt omkring för ett tag och bara sökt mig själv i mitt inre för några dagar. Jag är sådan som behöver ha något att göra för att må bra. Jag har kanske ett annorlunda vis att bearbeta mig själv på men jag vet vad jag behöver utan att behöva gå till doktorn bara jag kan få möjligheten och får rå om mig och mitt en stund...detta är en sak som stressar mitt inre ....



Allt är rörigt överallt!


Fullt med grejer även ute på verandan i oordning! 


Så här ser verandan ut! Kan inte göra så mycket ännu då det ligger grus upp på kanten som ska tas omhand då vi ska fortsätta att bygga och fixa men lite går att göra åt andra saker. Just nu är jag så vansinnigt trött på att det inte går att vädra! Om jag öppnar så har jag hela huset fullt med flugor direkt! Hela väggarna bredvid dörren är det helt tjockt på när solen lyser. Det går inte att sitta här alls utan att man tror att man drabbats av parkinson eller epelepsi, det vill säga när man skakar som en tok!

Kände att jag var tvungen att göra något och fick en snilleblixt....fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar