Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2015

Nu orkar jag inte ha det så här...



Här har ett av mina projekt stört mitt sinne länge. Jag har vantrivts med all oordning som har varit med sovrummet länge nog. Eftersom jag inte har haft någon förvaringsplats så har det blivit att julkartonger och massor av annan bråte inklusive badrums inredning i kartonger har fått stått inne i sovrummet, men nu får det vara nog!

Efter nu ha gjort lite andra saker som jag inte haft tid eller ork med så tog jag mig an detta...

Så här som bilderna visar har det sett ut ett tag då jag inte haft kapaciteten att ta tag i det problem jag haft....


Har haft en sänghimel länge som jag inte alls gillat så det skall åtgärdas!


Som sagt kartonger i mängder, obäddat, dammigt, prylar överallt ...fy


Runt varenda vägg var likadant!


Mitt vackra sminkbord har inte fått göra sig på länge, och som ni ser bråte på hela golvet!


Till och med blommorna är misskötta och vill dö ifrån mig...

Om ni vill se resultatet efter min framfart så får ni kika vidare ...tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar