Summa sidvisningar

tisdag 7 juli 2015

Ingen bra morgon...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Efter en natts sömn önskar jag att jag fick ytterligare en.  Denna morgon är inte alls rolig. Smärtan gör sig påmind i allra högst grad och det var ett problem att klä sig.
Nu är jag uppe iaf och kaffet slinker ner som vanligt medans medicinerna får göra sin verkan.
Ska snart försöka fixa till mig lite för att åka till stan för ett möte igen. Helst skulle jag just nu bara vilja dra täcket över huvudet  och sova bort dagen...men det funkar inte riktigt.
Det är bara att se till att dagen fungerar oavsett hur man känner sig. Idag är den dagen då mina hudförändringar skall skäras bort. Patrik har varit gullig och sagt åtskilliga gånger att han kan följa med men jag har sagt att det inte är tvång utan att jag åker dit själv.
Det ska väl inte vara så farligt. ..det som sedan är  ärr är väl att vänta på svaren sedan.
Frågan är han man cancer eller ej? Det återstår att se...mer kan man inte göra ännu.
Nu är kaffet  slut i koppen och jag ska ta hand om mina babes. Har sett till att smärtstillande, antibiotika och hälsokost getts så nu är det morgonrastningen och tempning för kontroll som är på tur innan jag tar tag i mig själv.

Vet att några undrar vad som hänt och händer och jag ska berätta men har inte tid ännu..
Jag är en upptagen kvinna you know 😉.

Återkommer så fort tiden finns och önskar alla en bra dag så länge...jag får försöka skapa min trots förutsättningarna.

Puss så länge ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar