Summa sidvisningar

söndag 19 juli 2015

Önskar själen vore som bilden visar...

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag satt en dag och kikade lite på facebook. Man gör som alltid man skrollar och fastnar lite här och där. Denna gång fastnade jag som förtrollad i just denna bilden och kände med ens att det är just här jag vill vara i själen,,,

Bilden fångade mig så oerhört och det var det vackraste jag sett på länge. Jag stirrade på bilden och kunde inte släppa den, försvann bort i en frid av tankar och sinnesro som jag faktiskt inte känt på väldigt länge...
Jag kan inte förklara hur känslan i kroppen spred sig med glädje....
Bilden för mig var fullständig, helt underbar, jag tackar en god vän för det fina arbete han gjort för att lyckats fånga den och jag tackar även för hur den fick mig att må. Jag ska erkänna att jag sedan den dagen kikar på den lite allt ibland ...

För många är det kanske bara en vacker bild men mig gav den så mycket mer, alla synintryck vi sveper förbi ger oss en form av känsla omedvetet och denna blockerade verkligen allt annat som jag hade i mina tankar....och det var såååå skönt just då.

Mina tankar och känslor har varit mörka men tack vare denna vackra skapelse så fick jag se ljuset enda in i själen för en stund och för den stund kommer jag vara evigt tacksam för ingen har en aning om hur jag just i det ögonblicket mådde.....





Bilden är tagen av en god vän @bollis71

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar