Summa sidvisningar

måndag 6 juli 2015

Länge sedan....

Herre min ge vilken dag!
Detta är en dag jag önskar vore ogjord...en olycka händer så lätt 😯.
Trots detta har hela dagen varit bra trots allt. Man kan inte gräva ner sig totalt när det går illa utan fortsätter att försöka göra det bästa av situationen.
Jag ska försöka knåpa ner min vecka som gått då jag inte haft tid att skriva. Jag är fortfarande fullbokad med massor av tider i veckan och stort ansvar som ofta.

Lite av vad som kommer...
Öppet vandrarhem i mitt hus....
Besök av en saknad vän...
storsamling vid badet....
tjejkväll på tu man hand...
Drar på camping till goda vänner.....
En trevlig kväll...
En förödande olycka men med turen på min sida trots allt....
En kväll efter rädsla... besvikelse ..utgifter...svaghet av kärlek och omtanke tacksamhet till vänner ...
Jag ger mig med säger godnatt puss 😙❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar