Summa sidvisningar

onsdag 8 juli 2015

Fuck!

Ja så kan man utrycka sig...I många olika aspekter.
Till viss del är det naturligtvis negativt men helt klart även positivt. Jag tänker inte gå in på det närmare för jag är säker på att de flesta håller med men med sina aspekter.
Något skrivande blev det inte denna kväll heller då vi kom hem väldigt sent efter att ha hämtat husvagnen hos familjen Jonsson Kruus där vi även blev bjudna på god middag. Ett stort tack för ikväll och till dem för att de är så underbara människor. Hur min dag förövrigt har varit tänker jag heller inte gå in på just nu då det skulle behövas en dator att skriva på men den är nu avstängd. Dagen kan sägas inte har varit i god anda mer berättar jag senare. Om jag gjort som min tanke var så hade siffrorna för dagen säkert toppat men jag kom ju aldrig hit så därför blev det inte så.  Det jag senare kommer berätta är av blandad karaktär och då innehåller det även känsliga bilder så bör man inte se det så öppna inte min blogg på några dagar....

Nu tänker jag försöka sova då jag har ytterligare ett möte av annan karaktär imorgon.
Om jag får vara ifred imorgon så tror jag att tillfälle att skriva finns då..

Säger natti och återkommer efter mitt möte imorgon. ...ha en bra natt 😙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar