Summa sidvisningar

torsdag 9 juli 2015

När jag mår skit...

God eftermiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3
Jag tänkte avslöja ännu ett sätt som jag bearbetar mina dagar då allt känns riktigt jobbigt. De dagar som smärtan gör sig påmind in i benmärgen och jag knappt klarar av att t mig ur soffan eller annat så hamnar jag oftast med att fixa till mitt yttre som jag visade i mitt förra inlägg. Det är omedvetet ett sätt för mig att ta fram en sida av mig som jag trivs med i allt jäkla elände. När man  känner att nästan livet är slut och att man inte vill leva på det här viset i x antal år så mår jag faktiskt betydligt bättre av att se mig i spegeln när jag har genomgått en uppfräschning. Kalla det vad ni vill men jag skulle nog kalla det för att trolla med knäna...

Kanske kan det hjälpa fler till en liten gnista om ni inte har provat. Det gör inget att man är ovan och känner sig lite det gör även jag ibland men det hjälper ändå så prova gärna om ni känner att det är värt ett försök och ni får jätte gärna tala om för mig vilken känsla som infunnit sig efteråt...

Lycka till <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar