Summa sidvisningar

onsdag 8 juli 2015

Lite sammanfattning vad som kommer. ...

Har varit lite väl mycket med allt ifrån orkan i hemmet...akuta veterinärenbesök  på jourtid...egna läkarbesök med borttagning av hudförändringar så Alice och jag är nu broderisydda....möten camping hos vänner och en öppen dörr för vandrarhem 😕.
Allt har nu lagt sig och är helt slut efter all turbulens.
Idag blir en dag för bara mig och mina babes vilket ska bli riktigt skönt. Hoppas ni alla  har haft bättre dagar än jag.
Dax att kurera orken för att få lite annat gjort men idag tänker jag bara andas och säga ifrån allt som innefattar andra människor...
Önskar dig er alla bra dag själv drar jag ni täcket över huvudet och hånglar med de älskade 4-benta bara kaffet är slut i koppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar