Summa sidvisningar

torsdag 30 juli 2015

Fotvård...

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Som ni som följer mig vet så har det varit en svår tid och hälsan inte varit med. Jag har i de senaste inläggen visat hur jag återgår till mig själv genom att sätta mig och mina behov först. Jag har fixat farstukvisten med städning och nät, rensat stora rabatten, försökt att få en trevlig kväll med gubben på stan men slutade i katastrof för att sedan bearbetas till bättre läge än på länge, jag har röjt hela sovrummet från golv till tak och Patrik har tagit ut massor med prylar och kartonger som jag inte vill ha där, jag bad om en ny sänghimmel som Patrik fick tillverka, jag har snart bloggat ifatt en jag har även hunnit mer än så. 
Lite egenvård som aldrig blir av...så framåt går det...och det kommer mer ;)


Före


Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar