Summa sidvisningar

torsdag 9 juli 2015

Hjälpmedel? ;)

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

idag har jag varit helt död, åter igen har jag sovit i mängder och även haft en enorm smärta så jag tror att jag ska gå åt.
Har inget lust med något och kommer mig inte för alls med något. Hjärtat rusar, det värker i bröstet, ryggen är värre än vanligt och magen gör ont och är svullen, känslan av att svimma av utmattning  eller smärta när jag står upp i vissa lägen, eller när jag ska böja mig ner för att plasta in Alice ben innan hon går ut i det blöta gräset...(varför kommer jag att berätta när jag kommer så långt den historian är inte heller vacker tyvärr)
Jag har bara lust att ge upp, kommer mig inte ens för att försöka tvätta mig. Gubben kommer hem och är gullig och frågar hur jag mår, att jag är fin men ser ut som 7 svåra år ...frågar om vi ska ta en promenad och om vi ska ha lite sex kanske....
Jag svarar att jag ska försöka ta mig in i duschen men jag har så jäkla ont och jag får inte duscha ryggen efter ingreppen i tisdags men skulle försöka ändå till resten. Jag svarar att jag absolut inte har lust med närmanden då jag känner mig som ett jävla kolli...som inte kan röra sig ...en mer eller mindre börda som inte klarar av att ens duscha själv...
Tror ingen kan fatta hur jag har det ibland...och så får man ingen hjälp i sjukvården för det inte finns något fel!!!

Vad fan är då det jag har? Normalt eller? Sedan sitter en del och gnäller för både det ena och det andra...ibland kan jag bli så förbannad...va glada för att klarar av att göra vardagliga saker, det är ett tips...

Nu har jag sovit ytterligare ett par timmar med konstiga mardrömmar m handgranater och forsande blod från mitt eget huvud medans jag försöker att hjälpa andra att rädda sig,

Märkligt med lustiga drömmar och det känns som om det finns något omedvetet i det hela....eller vad tror ni?
Hur som så har jag nu försökt att kurera mig med kåtkulor (kokta ägg) och sallad, vad gör man inte för att göra ett försök i alla fall? ;)
Just nu är smärtan mindre och humöret en aning bättre så vem vet vad man kan klara av innan morgonen har kommit....(kommer nog slå ihop igen som en gråsäl men man måste ju försöka vara lite positiv i tänkandet ;))

Ha en trevlig natt och ni som läser när ni vaknat önskar jag en riktigt trevlig morgon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar