Summa sidvisningar

tisdag 28 juli 2015

Läkningen utan bandage....

Medans jag ändå inget direkt kan göra då jag väntar på att Alice ska äta upp sin mat så kan jag visa hur läkningen har sett ut på min lilla tjej, man får heller inte glömma hur det såg ut vid olyckan.

Här nedan följer några dagar då såret fått lufta, men det har inte varit smärtfritt arbete kan jag erkänna. Ena stunden ska tjejerna busa och det börjar blöda, man kör i tratten rakt i såret  och det börjar blöda, man springer iväg så fort man får chansen och tvättar sönder själv och det börjar blöda...

Jag ni kan säkert förstå själva. Alice kan inte vara oövervakad med Ebba då Ebba gärna hjälper lillasyster. Hon kan inte vara ensam då hon får separationsångest och blir helvild i nuläget då energin är hög redan, hon kan inte vara ute samtidigt som Ebba hur som helst då de sätter fart och ska leka och riskera att såret går upp igen, inga skogspromenader eller annat som kan tillföra smuts i såret, tratten på hela tiden då till och med delar av kylskåpet flugit av krockarna....

Som sagt, jag blir lite stressad av situationen och ber för att det så fort som möjligt är över då irritationen börjar bli ett faktum på oss alla....

Men snart....snart! :)


24:e


25:e


27:e


28:e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar