Summa sidvisningar

tisdag 7 juli 2015

Läsar rekord?

God eftermiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag lyckats samla mig en de från tårar, smärta samt fysisk och psykisk svaghet och hoppas nu på att kunna vara vaken nog för att orka skriva. Mitt skriv behov är stort och jag måste för min egen del få ner mina tankar och upplevelser i text.

Jag har nu inte hunnit med att skriva vad som har varit och det har varit en hel del kan jag meddela. Jag tror att om jag bara orkar att skriva så kommer det bli läsar rekord idag.

Har mycket att berätta om både dittan och dattan....alla former av kategorier känns det som...

Nu vill jag verkligen se om det är av intresse från de som väntar på raderna...jag vet att det kommer att intressera eftersom det även innehåller tragedi, skador, ingrepp, jag och hund, otur, tur, glädje och sorg, vänner och kärlek och mycket mer.,..

jag skriver öppet och önskar att just DU öppet kan tala om att DU är nyfiken....det är till viss del ett kvitto för mig att fortsätta dela mitt liv med er....

Väntar på några ord från mina läsare. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar