Summa sidvisningar

fredag 10 juli 2015

Bådar gott!

Vill bara berätta att jag dansar igen, har ett riktigt gott humör och ingen direkt smärta idag. Önskar jag kunde dela med mig av min känsla för dagen, jag känner att jag lever och sprudlar med liv! Märkligt att vändningarna kan vara så extrema!

Jag har saknat mig själv efter denna helvetestid som har varit...en del vet ni ju redan men långt ifrån allt..

Hoppas jag kan göra någon lite glad och lite stämningsfull, se lite hopp och kanske glädjas med  mig om inget annat känns bra för dagen. Skulle vilja krama om de behövande så som jag själv hade behövt det igår....

Önskar er alla en fantastisk dag och allt därtill...ge inte upp om det är svårt, man blir starkare för varje nederlag sägs det men om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag att det finns en gräns även där men den tar jag inte nu...

Puss och kram till alla som behöver och vill, jag lever på hoppet och känner att jag har mer att ge...jag är inte klar ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar