Summa sidvisningar

söndag 12 juli 2015

Ödets ironi...

Många vet inte mycket....men det händer att jag frångår mitt vanliga skrivarsätt...

Kanske skulle jag levt som jag blev lärd...
Hade man då mer varit värd....

Att gå en egen väg kräver både mod och kraft ...
Ingen vet vilket helvete jag haft...

Mina handlingar tar jag ansvar för..
även om jag så dör...

Hälsan har gått upp och ner...
Men snart orkar jag inte mer...

Kärlek finns så det räcker och blir över..
Om någon behöver...

För att behålla min tro...
Kan jag behöva lite ro...

Ett liv i harmoni...
vill vi alla leva i

Får jag lite...får du allt...
Men även jag kan ge kallt...

Van att balansera på branten...
och riskera falla över kanten...

Det bär mig så illa..
men om jag skulle trilla..

Vem finns där då..
Som inte bara ser på...

Mycket har jag fått heta...
Och ni skulle bara veta..

Många har fått vad de tål..
Även jag kan ha ett hjärta av stål..

Mycket har man fått städa opp..
För att nå till topp...

Att bromsa och ge mer..är kanske just det jag ber...

Att fortsätta längs vägen vandra..kan vi medans vi har varandra ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar