Summa sidvisningar

söndag 19 juli 2015

En skit dag...

En av dagarna förra helgen var en riktig skitdag. Jag tog den dagen tillfället i akt och provsmakade barskåpet ihop med gubben trots att även han hade en skitdag...

Det hade inte gjort något om man blivit aningen berusad innan man föll utmattad på kudden men så blev inte fallet, så man behövde dock inte invänta någon form av bakfylla i alla fall ;)

Första brickan med 3 olika drycker kom jag ner med ifrån övervåningen då jag hade blivit klar med det jag var upptagen med.



Ett glas rött, en päronglass likör och en starklikör som vi köpte sist när vi for till Mallorca stod på första brickan


En longdrink på pinkvodka och seven up samt en liten citrus skiva till det i steg nr 2


avslutade med en likadan longdrink med en dooley´s av vlda bär och vit choklad...inte alls dumt men roligare än så här blev inte kvällen. Men jag kan erkänna att det var väldigt gott ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar