Summa sidvisningar

onsdag 8 juli 2015

Just nu.....

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

( tar en snabbis )

Har åter igen vaknat och efter mycket möda och stora besörjelser tagit mig ur sängen och en trappa ner. Som vanligt så är kaffet och mediciner det första som ombesörjs tillsammans med en cigarett.
Hundarna möter mig som vanligt lika glada när jag kommer ner men lägger sig åter efter att jag sagt åt dem alla.

Idag blev det åter igen uterummet att sitta i och skriva medans morgonkaffet rinner ner.

Ryggsmärtan känns för jävlig och jag antar att mycket beror gårdagens operation. Det var inte världens behagligaste kan jag lugnt påstå. Önskar att det går över snart nog så jag kan få vara lite mindre besvärad på alla vis.

Har så mycket att skriva ner och berätta om men har ett möte om inte så lång tid att det inte är någon mening att börja med något större ännu utan har fullt upp med att försöka hanka mig fram för att kunna göra det jag måste först.

Blev tvungen att snabbt avsluta och fara iväg så därför blev inlägget släppt nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar