Summa sidvisningar

måndag 25 april 2016

Antons behandling avtar...

Tjohooo ... Jag klarar ett par rader till

Idag är Det söndag ... Eller rättare sagt har varit ..
Idag var sista Dagen att behandla Anton Så mycket som Jag gjort ..
Jag har Gett kortison var dag sedan Jag knappt Minns and tvättat öronen varje morgon 2ggr / dag samt-droppar. 
Nu äter Han kortison Varannan Dag För ATT Snart Sluta Helt. Anton är  underbar att behandla. Var Gång Jag skakar i flaskan Kommer Han and Lägger sig hos mig och väntar in Att bli behandlad.
Nu är det en vecka kvar Men det GÖR inget.. Mycket Mindre Tvätt och
Mannen ÄR piggare mottagare än någonsin Vilket ÄR såååå Roligt!

Nu Hoppas Jag bara in att hans mage Vill Vara  Med SÅ ÄR han sa gott SOM renoverad;)

Puss och Säger nog nu godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar