Summa sidvisningar

måndag 18 april 2016

Åter igen en vanlig dag....tack och lov ;)

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu är måndagmorgonen här efter en helg med festligheter. Det har varit jätte trevligt och jag tackar Mamma som fyllde 70 år (Makens mor) och så min kära väninna Jenny som fyllde 40.

Tillställningarna har varit kanon och jag är glad som deltagit på dem båda och stort Tack till Gunn som vanligt som gjort det möjligt och har haft hundarna igen och skött Antons behandling under tiden vi var borta.

Nu är man åter tillbaka i den ordinarie tillvaron och det är faktiskt skönare än jag trott. Det brukar kunna vara så. Man tar sig en omgång och tappar kontroll någon gång för att må skit en dag, det är då man blir påmind om att man har det bra i vardagen trots att det är lite knöl med mycket. Man känner hur kroppen faktiskt är med mer igen efter man återhämtat sig igen... men det är som det är och nu är man åter i verkligheten igen , tack och lov ;)
Stort tack till alla i alla fall <3 Jag erkänner att det är väldigt skönt att åter ha koll på allt igen.

Denna vecka hoppas jag nu att få mer besked av vad jag har för planer, jag ska åka på möten och andra kontakter hjälper till för att kunna lämna konkreta besked. Nu är det på gång....är första biten möjlig eller ej?,,,,det är det som skall bli beslutat denna vecka.

Jag har som det ser ut för dagen beslut på hunddagiset fram till 29:e april men så vet jag inte alls vad som händer därefter. Jag har bett om ett extra möte med ABF och ska dit imorgon.
Jag hoppas nu bara på att mina planer säljs in och att man verkligen kan ta till sig vad jag tänker och menar.
Tiden är nu inne om möjligheten ges....då jäklar blir det åka av så jag får bita mig i läppen några dagar till.
Jag håller nu tummar och tår för del 1....
Jag kan nog nästan påstå att mina planer framöver är de största jag haft, och ni som känner mig från innan vet ju vad jag och maken åstadkommit tidigare så nu är det dax att tänja lite på gränserna med mer galenskap ;)

Igår var jag bara trött så klart och det blev inte mycket gjort, det kikades på Maria Wern men så inte värst mycket mer. Kroppen hade fått sig en omgång så som många kan känna igen. Jag lade mig tidigt och vaknade vid 5.30 imorse. Nu har jag suttit och funderat en stund och ska nu in i duschen, ta hand om mina babes och sedan bege mig till hunddagiset som vanligt. Känns riktigt bra...

Önskar er alla en bra dag, jag ska själv göra det bästa av min och njuta av en ny dag....

Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar