Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2016

En önskan. ..

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Jag har sett att även att jag varit dålig på att skriva på bloggen så har antalet följare ökat. Även vänförfrågan via fb från fler olika länder har inkommit.
Jag har en önskan att ni som verkligen följer och vill följa mig och mitt arbete för en strävan framåt i livet visar det på följare i bloggen då det är lite roligt för mig att se vem som tycker min text är intressant.
Det är en lite sporre till att komma till skott att blogga mer när det tar I mot och jag vill verkligen få saker nedskrivet för egen del. Så det ni gör genom att trycka på Följ knappen är att hjälpa mig att dokumentera mer ...
Tackar på förhand. ..tycker det är jätteroligt att det finns människor som tycker att en del av det jag skriver är av intresse 😙❤.
Tack för ert visade stöd. ..jag uppskattar det från hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar