Summa sidvisningar

lördag 23 april 2016

Normal har jag lång stubin...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag tänker inte bli långrandig denna gång men just nu är jag så förbannad så det finns inte på kartan. Jag tål verkligen inte när saker inte fungerar!!!

Skulle kunna kasta skiten i golvet men tyvärr funkar det säkert sämre, tur man hinner tänka efter före ;)

Sitter nu med privata papper, fakturor, försäkran och deklarationer och så självklart när det är viktiga saker så ska nätet självklart jävlas...är det inte så jävla typiskt. Jag vill verkligen bli klar med detta så jag kan ta nästa bit. När man äntligen tar sig tid och lägger allt annat åt sidan för att bli av med det ...

lugn och fin nu!!!

Jag drar ett par djupa och gör ett nytt försök med nätet, dock blir det en försäkran till FK via pappersvägen för den biten har jag redan gett upp...

Ha en bra dag så länge så återkommer jag vidare...

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar