Summa sidvisningar

onsdag 27 april 2016

Nu är första steget mot mitt mål klart....

Godmorgon ännu en gång denna morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Innan jag tar mig an dagen och sorterar alla tankar jag ska lägga på plats så har jag faktiskt något att berätta som jag är glad över...

Det händer saker hela tiden men i det tysta då jag inte vill att alla behöver spekulera mer än nödvändigt om vad jag har i mina tankar, jag behöver heller inga domar innan jag har bevisat om jag kan klara det eller ej...
Jag kommer fortsätta att hålla alla runt om på sträckbänken och avslöjar en bit i taget i takt med att det går framåt.
Många undrar säkert vad det handlar om och jag kan berätta så mycket att det handlar om mig och min framtid, det handlar om vem jag är och vad jag vill samt om att ha hoppet uppe och tro på sig själv....
Jag har stora planer vilket maken/familjen stöttar och tror på med mig. Jag har bestämt mig för att satsa helhjärtat på min dröm, men vägen dit är lång. Jag har haft sååå många tankar i sååå många år och varit sååå dålig i min hälsa att jag aldrig trodde att jag skulle kunna komma tillbaka till livet som jag ville. Jag är inte där än på långa vägar men på väldigt god väg....

Jag har mindre smärtor, starkare ego, och då menar jag att jag faktiskt tänker på vad som är bra för mig själv vilket jag aldrig tidigare gjort. Jag testar mina gränser pö om pö...går vidare, utvecklar mig själv och kämpar på i den riktning jag vill oavsett hur jag är för dagen eller vad andra tycker och tänker om det mesta. Jag följer fortfarande min känsla och min vilja och jag har nu faktiskt påbörjat att försöka nå mina drömmars mål.
Ni som vill kommer kunna följa mig framöver men det kommer också ta tid, det är inte gjort på en handvändning direkt.
Jag har så vansinnigt mycket att ta itu med, människor som ska övertygas om att mina tankar är helt rätt och hållbara, det ska kämpas in i benmärgen och jag vet att jag kommer både skratta, gråta och vilja ge upp var och varannan dag under tiden som det skapas. Jag kommer att möta många hinder, långa väntetider, dömande människor och snack bakom min rygg....men...

Det bryr jag mig inte om....jag tänker satsa på MITT liv, vem vet när det tar slut? Man har bara ett och jag tänker forma mitt som jag vill leva...
Det finns några vänner som står mig i ryggen som vet och tror på mig och jag hoppas att jag till slut kan säga...

Jag sa att jag menade allvar, man kan om man vill....vi får se hur det går....

Min första det är nu klar...det jag ifrågasatt att få köpa som första byggsten i mina tankar är nu klart..ägaren har gett sitt medgivande och priset är satt...jag måste nu få igenom den ekonomiska delen och lyckas göra det möjligt men JAG är nu köparen oavsett vem som frågar. Papper är på g och nu ska det skrivas...när jag rett ut resten på denna bit och det är klart återkommer jag med svart på vitt ;)

Nu måste jag ta tag i dagen...inväntar fler planer för sommaren än någon kan ana... tjing

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar