Summa sidvisningar

måndag 4 april 2016

Sexualdriften ökar...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Sitter nu vid brasan och ska svälja kaffet för att besöka duschen. Hundarna har fått varit ute och 2 är fortfarande kvar i hundgårdarna.
Jag blir nog tvungen att ta in dem till frukost då Anton sjunger i falsett över byn. Han sjunger kärlrkenstoner för Alice som gärna uppvaktas av en tjusig herre.

Hela dagen igår försökte jag att förbereda en hemsida till min förhoppningsvis kommande bomb av idéer. Och början känns väldigt bra.
Har väldigt mycket i tankar och gärning just i nuet och jag vägrar att stoppas.
Kämparglöden är större än någonsin men om jag yttrar mina tankar så blir jag nog åter igen kallad helt galen...
Men skillnaden nu för tiden är att hur otroligt det än låter så tror man på mig vilket jag bevisat många gånger under de sista 10 åren.

Jag hoppas nu ödet ger mig chansen att förverkliga mina idéer för de är riktigt bra och väl genomtänkta.
Önskar att man får chansen att bevisa det...men jag avslöjar fortfarande inte vad jag har i görningen förrän jag kommit en säkrare bit på vägen....väntan var dag är lång för mig med och mycket som ska förberedas...
Men jag tror på det jag gör och vill åter en gång och får jag bara chansen vägrar jag misslyckas

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar