Summa sidvisningar

lördag 31 januari 2015

En otroligt underbar dag, min födelserdag.....

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Det har varit mycket nu ett par dagar så jag har inte hunnit med att inviga min nya kompis ännu. Jag har skrivit en del mellan varven via fb  om vad som händer men inte hunnit med att delge något i bloggen så jag kommer försöka komma ifatt med dagarna här med eftersom jag vill ha ner allt i en sk dagbok.

Stort Jättetack för presenterna <3
Tack till Patrik som köpte sin fru en ny laptop en HP Note med tillhörande antivirus program. Nu ni gott folk ska jag kunna skriva med glädje :-)
Tack Key som överraskade mig då jag var iklädd morgonrock. .okammad och riktigt snygg och hade fina presenter som hundficka och en tjusig kappa som överlämnades till mig <3
Tack till Kalle som gav mig min första guldtacka och till Gulliga Anna som skickade mig en överraskning på posten <3.

Ett enormt tack till alla som uppvaktat mig på fb...sms..besök och på alla vis. Över hela 70 på fb..3 via sms och mina besök.  Kunde inte i min vildaste fantasi tänka mig att de fanns så många som sände mig en tanke. Kan heller inte beskriva hur mycket det betyder och hur bra själ och hjärta mår att ni allihopa finns där <3.
Mest känslosamt var när lilla Vera sjöng för mig...då grät jag av berörd glädje..enormt tack Örjan med familj för det <3<3<3

Jag är en hårdnackat tuff brud..men jag tror att vad gäller känslor...vänskap och kärlek är en ganska känslosam själ. Har lätt till glädjetårar och får ofta höra att jag är "så känslig" men jag bjuder gärna på det.... :-)

Ännu en gång tack till er ALLA ni gjorde min dag fantastiskt bra och är vansinnigt tacksam för det. Puss och Kram till er Alla <3<3<3<3



Här är min nya kompis som jag fick av min man. Jag har nu länge längtat efter detta men har tyckt det varit onödingt eftersom jag har en sedan tidigare. Den har varit jätte seg och knölat som tusan


Ett tillhörande antivirusprogram...


Fick min första guldtacka av vännen Kalle :)


Här är kappan jag fick, dock kommer jag precis ur poolen så därför har jag otroligt vacker utstyrsel till kappan, tog kortet bara föra att visa och tacka :)


Denna present kom i ett paket på posten som Anna hade gjort sig besväret med att skicka. En riktigt gullig chest , Tack snälla för det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar