Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2015

Kvällsaktivitet....

Godnatt alla kära vänner och bloggläsare <3

Avslutar här nu kvällen med några ord...
Tog ett skönt bubbelbad för ett tag sedan och fick en ordentlig massage över hela kroppen...riktigt välbehövligt. Blev även serverad en god middag tidigare då gubben lagade mat och tog hand om köket vilket inte var något jag hade förväntat mig som gjorde mig glad. Efter poolen så satte vi oss en stund..nattade hundarna och tog en dusch för att bli av med alla kemikalier efter poolen. Sist men inte minst så har vi nu spelat lite ruzzle som hjärngympa. Tråkigt nog sover min andra hälft....kanske hade det kunnat hända grejer då kroppen lever ett eget liv...
Jobbigt många gånger när man inte kan styra över alla signaler. Kan ärligt säga att egentligen i nuläget är det kanske något jag skulle vilja undvika då det varit i blåsväder...men vem vet behovet är stort och kanske lättar trycket på fler vis..
Hmmm.....vad som händer återstår att se...;-)

Säger nu godnatt och antar att vi ses snart igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar