Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2015

Uppskattas. ..

Goddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Vill bara tala om att jag verkligen uppskattar att ni som finner intresse och läser min blogg och faktiskt följer den ger er till känna och trycker på knappen :-). Enormt trevligt att få lite respons och inte bara skriva ut i tomma intet och alla har möjlighet att läsa utan att det faktiskt finns människor bakom siffrorna. Jag kräver inget i gengäld eller var ifrån man läser det jag skriver.  Det som gör skillnad för mig är den lilla tryckningen. Den lilla responsen kan omöjligt förklaras. Jag har vänner via fb som följer bloggen stadigt och skulle bli glad om jag även där får samma respons tillbaka. Det är inte avancerat alls och jag hoppas att ni kan göra det lilla för mig...ni ber mig att inte sluta skriva och säger att ni följer allt jag skriver. ..upp till bevis kära vänner 💖 orkar ni göra en liten ansträngning för min skull? Fortsätter länka till fb för er skull ....Väntar med spänning på vad jag får tillbaka..puss
Att ge och ta är vad vänner gör för varandra....inte sant? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar