Summa sidvisningar

torsdag 22 januari 2015

Vi hjälps åt...

Godmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu får ni läsare hjälpa mig med lite insperation!
Har tappat suget en aning...varför....jo det kanske jag berättar..
Men först vill jag be om en tjänst.
Jag vill ha en intresse sporre av mina läsare..jag ber därför er att få se vilka som följer min blogg eller de som har intresse av den och varför.
Jag vill se lite respons om jag ska fortsätta dela mina tankar, känslor och upplevelser.
Är ni följare så gå in på Google och skapa ett konto där om ni inte redan har det och visa mig att  i följer om ni gör det. Jag länkar allt via fb men känner inte att intresset finns om länken tas bort.
Jag ber även om kommentarer om önskemål man vill att jag ska skriva om. Jag har ett otroligt bagage att dela både glatt och oroväckande jobbiga saker. Jag skriver för egen del och kan göra det utan att dela om inte intresset finns...så kom igen nu och lätta hjärtat och visa dig utan att jag endast ska se statestiken. Jag vet att det finns enstana krakar som aldrig skulle erkänna att man läser min blogg av olika anledningar.
Hur svårt är det att tala om öppet att man finner ett intresse när någon ber...för att få fortsätta läsa?
Som sagt mitt intresse har svalnat här, men fortsätter gärna om ni ger mig något tillbaka...

Får se om vi ses...mina inlägg kan även dras ut enkelt från utkastet till mig själv.
Jag vänder mig nu inte till de som redan följer via bloggen eller google+ utan er andra.
Om intresset verkligen finns så borde det visa sig inom kort...

Önskar alla en bra dag. ..puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar