Summa sidvisningar

måndag 5 januari 2015

Så underbara vänner jag har .....

Godkväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ligger nu på soffan och vilar en stund. Ebba ligger hos mig i soffan och myser.  Hat haft en kanondag idag....tack vare kära Kalle.
Han är bara för go den vännen :-)
Han ringde och och frågade om han skulle komma och fixa mina kontakter åt mig. Åhhh vad glad jag blev :-).
Han kom hit och vi fikade lite. Efter ett tag så frågade jag om han ville följa med för att aktivera Ebba och Alice vilket han ville.
Vi klädde oss varmt och for till skogen och körde en ännu mer komplicerad spårning än tidigare :-)
Kalle stackaren flög fram genom skogen efter brudarna som jag lagt bakspår för och Kalle hade ingen aning om vart jag var :-).
Båda var sjukt duktiga.  När vi sedan åkte hem så berättar han att han vill laga mat åt oss idag och bjuda på :-)...kanon trevligt :-)....så underbar vän måste jag säga...
Hur många har sådana vänner som jag? Kan inte beskriva hur glad jag blir 😆.
Förövrigt har jag fått undan all tvätt in i skåpen....alla kläder som jag inte använder är fotade för typ loppis sida. ....disken har jag tagit hand om och nu vilar jag...mår kanonbra i själen ;-) 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar