Summa sidvisningar

lördag 31 januari 2015

Äntligen. ..:-)

God förmiddag igen alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Eftersom jag sprudlar av glädje så kan jag inte annat än att även delge detta över hela världen. Jag har nu äntligen fått mitt Kennelnamn klart så nu är det fritt fram för mig att fortsätta med mina älskade babes och kunna fortsätta att registrera dem som jag gjort tidigare. Jag har nu väntat i ett halvår på att allt skulle bli klart och det har varit långa månader kan jag lova...

Nu har jag massor med ställen jag måste kontakta i och med detta...det är försäkringsbolag samt foderleverantörer och så vidare för självklart så finns det en aning fördelar med att ha ett registrerat kennelnamn. 
Om jag inte hade gjort detta nu så hade jag inte kunnat fortsätta med mina babes på det här viset då jag redan tagit det maximala i kullantal, dvs 2, för därefter får man inte registrera fler utan kennel i ryggen. 
Jag är så himla glad så det finns inte ord. Ännu en gång har jag löst min situation med vad jag verkligen tror på och för att kunna komma vidare. Jag har många gånger sagt saker jag ska göra och när jag sagt dem högt så menar jag verkligen allvar och tar tag i min situation. 

Folk får gärna tycka att jag skryter eller vad det nu kan vara för det rör inte mig i ryggen alls, jag tror på mig själv och är glad över den jag är så jag bryr min inte alls om vad andra säger för oftast handlar det om ren avundsjuka och inget annat. 

Måste säga att jag fått ganska trevliga födelsedags presenter vissa år som jag kirrat själv. Denna gång blev jag kennel och på min 23 års dag alltså för 16 år sedan tog jag mitt körkort som privatist. Även den gången var jag så vansinnigt glad över min egen prestation att jag grät floder...

Vem hade någonsin trott att denna 15 åriga höggravida tjej skulle komma någonstans i livet och inte sluta i tragedi?

Ni anar inte vad jag lyckats gå igenom under mina inte så många år i livet...att sitta på röven och gnälla och skylla saker på andra är inte riktigt min grej utan jag tar nog tag i mina egna problem och gör något åt dem, jag vet vad jag vill och är definitivt en överlevare...


Här är mitt diplom på mitt Kennelnamn från SKK


Här är även min tjusiga Kennel logga som Johanna hjälpte mig att fixa och självklart har jag med mina babes Ebba och Alice...
Winston är självklart inte med då kenneln är reggad för rasen Rottweiler i första hand. Men visst...man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda...

Kanske ses vi något mer idag, beror på vad som händer här under dagen, puss så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar