Summa sidvisningar

onsdag 17 december 2014

Blir förbannad.

Godnatt alla nära och kära vänner och bloggläsare <3

Nu börjar jag bli riktigt förbannad, jag försöker om och om och om igen att skriva ett inlägg tyvärr så somnar jag bara hela tiden. Jag har försökt nu tre gånger så jag har 3 inlägg som ligger i utkastet!!!

Jag får börja om hela tiden, igår när jag försökte så slutade det med att jag låg och sov med datorn på magen nästan hela natten, det är verkligen inte okej.  Jag har även försökt att titta på film men en film räcker för mig 3 dagar jag somnade ifrån samma film 3 ggr. Känns verkligen inte optimalt. Jag får ingenting gjort hemma, haft ont som ett helsike i flera veckor. Visst har hänt saker hemma man inte haft ork till att skriva ner vad jag gjort i en hel vecka efter igen!
När jag väl kommer så långt att jag har skrivit ner vad som hänt sista veckan så kan jag sätta en peng på att det är ganska mycket i alla fall men, som alla vet så har jag väldigt väldigt höga krav på mig själv...

Jag är van att ha en lång lista gjort nästan varje dag och när inte det mönstret följs så känner jag mig onyttig..slö..lat..ja ni fattar. De som känner mig skakar ofta på huvudet och frågar hur fan jag orkar...men gör jag det?
Svaret på den frågan är nog ...ja...även om det är tufft. Har jag inte orken och kraften så skapar jag den. Deadline är denna gång julafton vilket är en vecka dit. ..nog fan ska jag vara klar trots allt som varit....
Bara bita ihop och ge fan i att gnälla...ta tag i det man har. Vem ska annars göra det? Andra kan tycka att jag ska ta det lugnt och lyssna på kroppen. .jag har gjort det nu men det blir bara sämre! Även självkänslan tar stryk! Jag skulle aldrig kunna rekommendera andea att göra som jag...att leva som jag. Varför?
Ärligt talat så vet jag inte hur många och vilka som skulle stå pall för min vardag. Den press som alltid hänger på axlarna..alla krav...alla konstiga relationer med "somliga" ....alla projekt och galna idéer som ska genomföras. .

Vill jag göra om mitt liv? Svaret är NEJ. Jag skulle göra om samma sak igen. Det jag gjort i mitt liv har format mig till den jag är och jag är glad att jag är jag och även tillfreds med vad jag gjort i livet även om jag förstört mig själv. Visst önskar jag att jag inte har ont men jag hade gått sönder i själen att inget få göra! Sådan är jag...
Önskar er godnatt tills imorgon. Ha det så gott till nästa gång vi ses..puuuss ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar